Бібліоквест
«Для мене моє місто – справжній рай»

       27 травня бібліотека-філія 9 Мукачівської міської ЦБС запросила на бібліоквест «Для мене моє місто – справжній рай» своїх маленьких читачів – учнів перших та третіх класів ЗОШ 10.

Разом з бібліотекарем Тетяною Журавльовою маленькі друзі бібліотеки жваво розгадували ребуси та загадки, відповідали на питання вікторини та були активними під час конкурсу.
      Так, з великим задоволенням діти приймали участь у вікторині „Пізнай свій рідний край”, під час якої самі відповідали на питання та мали змогу дізнатися багато цікавого про рідне місто, наш край.
       Конкурс-квітка „З яких казок ці герої”, нагадав дітям про їх улюблених казкових героїв. А проявити свої знання з української мови учні змогли відгадуючи ребус „Наш скарб – рідна мова”.





       Не менш цікавою для учнів виявилася зупинка біля розвалу книг „На острові загадок”. Тут вони мали змогу проявити свою кмітливість відгадуючи загадки. Учні 3-х класів охоче допомагали слідопиту розшифрувати листа за допомогою знаків-підказок, щоб відшукати таємне місце.


З історією нашого міста, його символікою знайомили дітей книжково-інформаційна виставка „Мукачево – моє старовинне місто” та виставка „Під плащаницею Святого Мартина”.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

”НІ – насильству в сім’ї”

Презентація книги Володимира Маслова „Материя чувств”

Година спілкування