„Дивіться на нас як на рівних”

Міжнародний день інвалідів щорічно відзначають 3 грудня. Основною метою всіх заходів, які присвячені цьому дню, є інформування суспільства в напрямку підтримки людей з обмеженими фізичними можливостями.

Вже сім років в Мукачівській книгозбірні діє Інтернет-центр для людей з обмеженими фізичними можливостями. Відкритий 3 грудня в Міжнародний день інвалідів центр допомагає місцевим жителям з особливими потребами адаптуватися у суспільстві, продемонструвати йому свої можливості.
З грудня 2014 року почесними гостями Інтернет-центру були його постійні користувачі – інваліди з дитинства Сергій Муха та В’ячеслав Тонкіх. Під час бесіди-діалогу „Дивіться на нас як на рівних”, яку цього дня проводили бібліотечні працівники з учнями старших класів ЗОШ міста, вони розповідали молоді про те, що незважаючи на свої фізичні вади, вони люблять цей світ, мріють про особисте щастя, радіють кожному дню життя. Зокрема Сергій зізнався, що закінчив інститут дистанційного навчання національного університету Львівської політехніки та отримав диплом бакалавра за спеціальністю „Документознавство та інформаційна діяльність”, саме завдяки Інтернет-центру нашої бібліотеки він готувався та складав іспити через Інтернет.


 „У мене немає ніг, але є почуття, я не можу бачити, але я постійно думаю. Хоча я не чую, я хочу спілкуватись. Чому люди вважають мене непотрібною, безмовною, бездумною? Як і інші, я спроможна думати про наш світ”, такими словами юної британської дівчинки Коралі Реверс, написаними від імені мільйонів дітей і дорослих з особливими потребами, які проживають у всьому світі, розпочала свій виступ бібліотекар Інтернет-центру Мукачівської міської центральної бібліотеки ім. О. Духновича Марина Лушпінь. Вона розповіла присутнім про труднощі й можливості дітей з обмеженими можливостями; з якими проблемами стикаються особи з інвалідністю в сім`ї, в суспільстві; про те, які бувають форми інвалідності; де і як можуть працювати люди з вадами здоров’я, якими видами спорту і творчості вони можуть займатися, які пристосування необхідні для реалізації їхніх потреб. Під час просвітницької акції присутнім продемонстровано слайд-презентацію „Історія успіху людей з особливими потребами” та проведено огляд тематичної виставки „Я такий же, як і ти”.


Основною метою проведеного заходу було бажання сформувати в юного покоління потребу бути людяними, допомагати один одному, бути готовими надати допомогу та прийняти її, та, насамперед, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

”НІ – насильству в сім’ї”

Презентація книги Володимира Маслова „Материя чувств”

Година спілкування