Літературно-спортивний коворкінг «Здорова нація».

    7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.

   Щороку Всесвітній день здоров’я проходить під знаком однієї, важливої для суспільства теми. Цьогорічна тема Всесвітнього дня здоров’я – «Моє здоров’я, моє право».
   Отож, у суботу, 6 квітня в нашій бібліотеці пройшов літературно-спортивний коворкінг «Здорова нація». За участі студентів Мукачівський кооперативний фаховий коледж бізнесу та педагогів закладу.
Метою нашого заходу було важливо підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому.
   У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. І нам сьогодні це вдалося.
Першою частиною заходу став літературний колоквіум про прочитані книги, ментальне та фізичне здоров’я підлітків в сучасних умовах спортивні та фізичні досягнення кожного.Другою частиною заходу став урок активної руханки.
     Бо вправи та регулярна фізична активність допомагає багатьом системам та органам   людського тіла працювати краще і дуже сильно зменшує ризик виникнення багатьох захворювань.
   Через війну українці переживають постійний стрес і страх за своїх рідних та близьких.
  У цих умовах важливо підтримувати фізичну активність, яка допомагає знизити рівень гормону стресу.
    Дорогі друзі, від щирого серця вітаємо всіх вас з Всесвітнім днем здоров’я!
Бажаємо в цей день, щоб Ви і ваші близькі завжди були здорові — цінуйте те, що у вас є. Бережіть себе, ведіть правильний спосіб життя. Вмійте радіти кожному новому дню!













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

”НІ – насильству в сім’ї”

Презентація книги Володимира Маслова „Материя чувств”

Година спілкування